今の自分の同人人生に足りないもの。
「遊戯王R」のアニメと「遊戯王5D's」の漫画。
あ~!見たいよ~!Vジャンプで5D'sやらないの~?とか言いながら、付属の豪華な「遊戯王国」を見ていたら…ちょ、「/](スラッシュ)モンスターって…。
デュエルしないのでカード情報にはうとくて、今回初めて知ったのですが、それ英語的にはどうなの?
"slash monster"…だよね?
"slash"="http://eow.alc.co.jp/slash/UTF-8/?ref=sa" モンスター…?

いやいやいや、こんなことを思ってしまうのは私の頭が腐っているからに違いない。普通に「待ってろよ、ジャック。いま行くから」のはずの"Get ready, Jack. I'll come."をヨコシマに解釈するのときっと同じようなもん。今度もこんな解釈するの世界中で私くらいなもん、きっと…。

Eileenさんへ

遊戯王Rはまだアニメになっていません。
私の夢です。
I wish there were anime version of Yugioh!R, but they are not going to make it as well as 5D's manga.

As for slash monster, the word "slash" simply reminds me of male/male fanfiction and I just made fun of it.
Sorry for my dirty imagination.

I'm still considering the way to sell my doujinshis abroad.
I think I will write you about it.

nemoさま
遊戯王Rアニメか。
私は知らなかった。
5D's新話が好きだ。
slash monster it is funny?
Your book I did tried to order, Did I do it right?
Eileen

コメントの投稿

URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 


