
十五夜だー!いま夜空を見てきたら、満月がまぶしいくらいだった。あの月を見ていたら遊星くんがジャックのところに行くような気がしてな…。
本のタイトル的に今夜が最高のタイミングだ!と今日仕上げた初5D's本の表紙をUPです。自慢じゃないけどネームはまだ出来てません。でも、すでに表紙にはR18表記です。

Eileenさんへ

こんばんは。
まだ表紙だけです。今からマンガを書き始めます。
日本語はむずかしい言葉ですよね。Eileenさんも勉強をがんばってください!
Thank you!

5D's 本 すごい!

今日はnemoさま。
元気ですか。あなたは新しいジャックと遊星本を書ますか。すごい!!ジャックと遊星絵が好きです。
私は本を買うのが好きですか。
I hope you can understand my Japanese It is still new to me, and I have much to learn. I would like to buy your new book if you have any left from Jack and Yusei event. I like the pair very much! Did you get a chance to see the dub of 5D's? Episode #1 was shown this past Saturday. I thought it was okay, but I was not use to the voices especially Jack's voice. I always enjoy looking at your website.
take care!
Eileen

コメントの投稿

URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 


